Heerschild

G

Gast

Gast
Ich verstehe das mit den Herrschilden nicht. Habe zwar Wikipedia gelesen aber mir fehlt der Sinn !
Was war denn nun der Hindergrund für diese Heerschilde ? Ich denke der Kaiser blies zum Krieg und seinen Mannen mussten folgen. Also wozu Heerschilde ?
 
"Nu ze dirre selben wîs sint auch die siben herschilt ûf geleget. Der künic hevet den ersten, die bischolf und die äbte und äbtissinne, die gefürstet sint, diu hevent den andern, die leien fürsten den dritten, die vrîen herren den vierden, die mittern vrîen den fünften, die dienstman den sehsten. Und alsô man niht enweix, wenne diu sibende werlte sich ende, alsô enweix man niht, ob der sibende herschilt lêhenreht müg gehaben. Den sibenden herschilt hevet ein ieglîch man der niht eigen ist und ein êkint ist. Lêhenreht gibet man den niht, den die in dem sibendem herschilt sint, aver swenne ez der herre der einem lîhet, er hât alse guot reht dar an alse der in dem sehstem herschilt ist."
http://bsbdmgh.bsb.lrz-muenchen.de/dmgh_new/app/web?action=loadBook&contentId=bsb00000675_00100
Antiqua: Sachsenspiegel
Kursiv: Ergänzungen aus Deutschenspiegel oder Augsburger Sachsenspiegel

Man kann diesem Text entnehmen, dass mit dem Herrschild die verschiedenen Vasallitätsränge gemeint sind.
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben